Z tym zdaniem mechanika to ten tego - dyskusyjne dla tak małej mocy silnika. Owszem bywa coś takiego:
Jednak takie uszkodzenia tylko w waryjatach i to bardzo mocno katowanych. Miałbyś wówczas problem z luźnym drążkiem zmiany biegów. Jeżeli jest wyraźny opór i drążek nie chce wracać w położenie neutralne to wówczas wystarczy smarowanie mechanizmu.
Blokujący się mechanizm to standard dla Colta i F4.
Robota z rozruszaniem mechanizmu na kilka godzin - może ze 3 dla lewo ręcznego .
Jak nie umiesz trzymać klucza to każ to zrobić mechanikowi - jemu zajmie tyle samo a ile może kosztować nafta/WD40 i biały smar?
Zaoszczędzisz z kilkaset złotych - wymiana linek to zdecydowanie dłuższa robota i kosztowniejsza. Nie dziw się mechanikowi - chłop chce zarobić.
Jeżeli po intensywnym czyszczeniu nie poprawi się praca mechanizmu to zostaje zakup nowych części.
Oryginalnie były niestety 3 typy długości w F4.
Twoja cześć była montowana tylko w 1.1 i 1.0 (obniżona moc 1.1)
Part #454 260 03 51 454.030 (1.1 litre petrol)
454.033 (1.1 litre petrol)
Part #454 260 04 51 454.000 (Diesel)
454.001 (Diesel)
454.031 (1.3 litre + 1.5 litre petrol)
454.032 (1.3 litre + 1.5 litre petrol)
Part #454 260 06 51 454.034 (1.5 litre Brabus turbo)
http://www.mb24.tk/A4542600351 - tutaj cena wychodzi około 750 PLN brutto!
http://mb.ilcats.ru/part/class/F/ccode/M.../subgr/030
Zamienników linek poza Coltem brak.
Możesz zapytać u http://allegro.pl/my_page.php?uid=7749165.
Tylko nie wspominaj że to do Smarta bo cię pogoni.
Ma być do Colt VI 1.1 (2004- wrzesień 2008) z opcją zwrotu!
Teoretycznie:
24906 2460A021 CABLE,GEARSHIFT Период: 2004.08.1 - 2008.09.3
http://www.mitsubishi-parts.pl/linki-zmi...2770).aspx
Ale ja się pod tym nie podpiszę!
Jednak takie uszkodzenia tylko w waryjatach i to bardzo mocno katowanych. Miałbyś wówczas problem z luźnym drążkiem zmiany biegów. Jeżeli jest wyraźny opór i drążek nie chce wracać w położenie neutralne to wówczas wystarczy smarowanie mechanizmu.
Blokujący się mechanizm to standard dla Colta i F4.
Robota z rozruszaniem mechanizmu na kilka godzin - może ze 3 dla lewo ręcznego .
Jak nie umiesz trzymać klucza to każ to zrobić mechanikowi - jemu zajmie tyle samo a ile może kosztować nafta/WD40 i biały smar?
Zaoszczędzisz z kilkaset złotych - wymiana linek to zdecydowanie dłuższa robota i kosztowniejsza. Nie dziw się mechanikowi - chłop chce zarobić.
Jeżeli po intensywnym czyszczeniu nie poprawi się praca mechanizmu to zostaje zakup nowych części.
Oryginalnie były niestety 3 typy długości w F4.
Twoja cześć była montowana tylko w 1.1 i 1.0 (obniżona moc 1.1)
Part #454 260 03 51 454.030 (1.1 litre petrol)
454.033 (1.1 litre petrol)
Part #454 260 04 51 454.000 (Diesel)
454.001 (Diesel)
454.031 (1.3 litre + 1.5 litre petrol)
454.032 (1.3 litre + 1.5 litre petrol)
Part #454 260 06 51 454.034 (1.5 litre Brabus turbo)
http://www.mb24.tk/A4542600351 - tutaj cena wychodzi około 750 PLN brutto!
http://mb.ilcats.ru/part/class/F/ccode/M.../subgr/030
Zamienników linek poza Coltem brak.
Możesz zapytać u http://allegro.pl/my_page.php?uid=7749165.
Tylko nie wspominaj że to do Smarta bo cię pogoni.
Ma być do Colt VI 1.1 (2004- wrzesień 2008) z opcją zwrotu!
Teoretycznie:
24906 2460A021 CABLE,GEARSHIFT Период: 2004.08.1 - 2008.09.3
http://www.mitsubishi-parts.pl/linki-zmi...2770).aspx
Ale ja się pod tym nie podpiszę!
Forfour 2005r i 451 LET, ex 450 0,6/454 1,5
Ktoś musi tu być marudą więc obowiązuje http://smartklub.pl/t-regulamin-portalu-...4#pid58904
Ktoś musi tu być marudą więc obowiązuje http://smartklub.pl/t-regulamin-portalu-...4#pid58904