dzieje sie tak zawsze czy epidozycznie ?
jeśli epizodycznie
a-zawór EGR się przycina
b- uszkodzony wtryskiwacz
jeskli zawsze to przełączenie w tryb serwisowy może być spowodowane
a-przetarty rdzen intercoolera
b-uszkodzony czujnik siśnienia paliwa na magristrali
c-żle wyregulowane cięgno siłownika bypassu turbiny - turbina przeładowuje
ogólnie mówiąc wróżenie z fusów
jedz gdzies gdzie chociaż maja starego KTS 500 i zczytaj kody błedów
jeśli epizodycznie
a-zawór EGR się przycina
b- uszkodzony wtryskiwacz
jeskli zawsze to przełączenie w tryb serwisowy może być spowodowane
a-przetarty rdzen intercoolera
b-uszkodzony czujnik siśnienia paliwa na magristrali
c-żle wyregulowane cięgno siłownika bypassu turbiny - turbina przeładowuje
ogólnie mówiąc wróżenie z fusów
jedz gdzies gdzie chociaż maja starego KTS 500 i zczytaj kody błedów
Wszystkie wiadomości proszę kierować na Brzostek911@o2.pl