(01.12.2023, 21:42)LAZY. napisał(a): Moja skrzynia nie ma tego czujnika, zazwyczaj byłby widoczny wkręcony w korpus skrzyni w dolnej części gdzie osiada olej. W benzynie taki czujnik widziałem. Skoro błędów pompy cr nie masz to zostaje wężyk od gruchy turbiny do korpusu.
Turbinę wymieniłem na regenerowaną jakieś pół roku temu, wężyk sprawiał wrażenie też wymienionego przez tą firmę co robiła regenerację.
Poza tym, wydaje mnie się, że walnięty wężyk miałby wpływ na odczyt ciśnienia doładowania. Jak pisałem wcześniej, przeglądałem wszelkie wartości rzeczywiste które wpadły mnie w oko. Ciśnienie doładowania też i zachowywało się "rozsądnie" w stosunku do zmian obrotów "sieczkarni" trzy tłokowej.
Ze względu na wspomniane warunki zewnętrzne , póki co nie badałem skrzyni pod kątem występowania rzeczonego czujnika.
Mozę w przyszłym tygodniu znajdę "wejście" na kanał w jakimś miejscu gdzie nie będzie wiatru i tego białego.
Nie omieszkam poinformować co dalej, bo mam chęć przywrócić Smarka do " żywotności "
PS. w innych pojazdach grupy MB w sytuacji kiedy jakiegoś "czujnika " nie ma spotykałem się z sytuacją, że SD pokazywała albo 99999 ( to przeważnie jednak w sytuacji kiedy czujnik był, tylko było brak odczytu wartości ) lub częściej SNV ( od niemieckiego skrótu - brak sygnału ) . Za małe mam doświadczenie w Smarcie, ale w tej sytuacji Lazy miałbym do Ciebie prośbę, masz SD czy możesz spróbować odczytać w jakimś cdi wartość tego czujnika.
Czy też pokaże minus 40,04 przy jego ewentualnym braku ?