(02.09.2022, 20:24)Zoldyck napisał(a): Miałem 3l tylko w zbiorniku i został do pełna zatankowany, wymieniłem także filtr paliwa. Właśnie co do tych błędów to zastanawiam się nad tym P2102 i P1187 (tutaj właśnie pomysł bym z tym zaworem regulacji ciśnienia - nowe oringi i podmianka), może ten pierwszy kod wyjaśnia usterkę?
Masz za mało ciśnienia na listwie podczas rozruchu (masz wgląd jakie ciśnienia są na listwie?)
Piszesz zawór ( bezpieczeństwa lub przelewowy - kwestia nazewnictwa) podmieniłeś i czujnik ciśnienia też podmieniony.
I to nie przynosi żadnego efektu.
Wspomniałeś też o powietrzu w ukladzie
Zostaje jeszcze jedna opcja oprócz pompy
Przelewy z wtryskiwaczy - w mercu nie zawsze trafiają bezpośrednio do zbiornika, czasem są wyprowadzone do strony ssącej pompy wysokiego ciśnienia (nie pamiętam jak jest w smarku)
Zdejmij wężyki przy wtryskiwaczach i odprowadź nadmiar paliwa do jakiś pojemniczków np słoika, a stronę odpływu po prostu zaślep
Rozumiem takie podstawy wyeliminowane jak - pompa CR sprawdzona wzrokowo pod kątem wycieków nieszczelności itp, brak plamy paliwa o poranku pod autem i specyficznego zapaszku ON