Może być elektryka ale wtedy zgasłby po wypaleniu plaka - trzeba to sprawdzić każdy trop a zajrzenie do elektryki i poprawienie styków jej nie zaszkodzi
Sama pompa nie wymaga prądu bo tam jest zaworek wydatku jeśli go odepniesz też powinien chodzić (będzie szarpał i będzie brakowało mu mocy) i wywali błąd.
Układ w ciągu 10 sekund na starcie musi wytworzyć ok 800bar, podczas normalnej pracy do 1600.
Kolega napisał że po starcie wymuszonym auto zachowuje się normalnie - ja rozumiem że nie kopci ma normalną moc do momentu zgaszenia.
Żeby zdiagnozować układ CR potrzebne są minimum podstawowe dane temp paliwa(od tego zależy dawka) , cisnienie paliwa na listwie dlatego pytam czy czujnik ciśnienia nie przekłamuje i czy został podmieniony.
Jak dla mnie (każdy może się mylić) układ ewidentnie się zapowietrza (po odpaleniu wzrasta prędkość pracy pompy i jest w stanie to nadrobić) lub nie trzyma któryś z zaworów zwrotnych na wtryskiwaczach lub samej pompie - nie trzyma ciśnienia potrzebnego do startu.
Standardową bolączka tych pomp jest rozszczelnienie (pod presją czasu uszczelki tracą swoje właściwości) i rozruch jest utrudniony lub niemozliwy - jeśli wyciek jest duży,
ale to jest widoczne zwłaszcza rano jeśli parkujemy tym samym miejscu a nawet wyczuwalne bo zapach ON jest specyficzny
Pytałem czy nie wzrasta ilość oleju bo przez oś napędową - są tam 2 uszczelnienia i panewka-tamtędy potrafi wyrzucać paliwo do oleju i zasysać powietrze.
Nie wiem czy prosty test na postoju by wykluczyć zaworki zwrotne na wtryskiwaczach i układzie powrotnym został wypróbowany.
Może być po prostu zużyta (osady, korozja, pęknięta sprezynka) pompa i nie dawać odpowiedniego ciśnienia ale żeby to wiedzieć trzeba zmierzyć ciśnienie na listwie - przez komp lub manometr nie ma to znaczenia jak ale trzeba to wiedzieć żeby udzielać jakikolwiek dalszych zdalnych porad
Sama pompa nie wymaga prądu bo tam jest zaworek wydatku jeśli go odepniesz też powinien chodzić (będzie szarpał i będzie brakowało mu mocy) i wywali błąd.
Układ w ciągu 10 sekund na starcie musi wytworzyć ok 800bar, podczas normalnej pracy do 1600.
Kolega napisał że po starcie wymuszonym auto zachowuje się normalnie - ja rozumiem że nie kopci ma normalną moc do momentu zgaszenia.
Żeby zdiagnozować układ CR potrzebne są minimum podstawowe dane temp paliwa(od tego zależy dawka) , cisnienie paliwa na listwie dlatego pytam czy czujnik ciśnienia nie przekłamuje i czy został podmieniony.
Jak dla mnie (każdy może się mylić) układ ewidentnie się zapowietrza (po odpaleniu wzrasta prędkość pracy pompy i jest w stanie to nadrobić) lub nie trzyma któryś z zaworów zwrotnych na wtryskiwaczach lub samej pompie - nie trzyma ciśnienia potrzebnego do startu.
Standardową bolączka tych pomp jest rozszczelnienie (pod presją czasu uszczelki tracą swoje właściwości) i rozruch jest utrudniony lub niemozliwy - jeśli wyciek jest duży,
ale to jest widoczne zwłaszcza rano jeśli parkujemy tym samym miejscu a nawet wyczuwalne bo zapach ON jest specyficzny
Pytałem czy nie wzrasta ilość oleju bo przez oś napędową - są tam 2 uszczelnienia i panewka-tamtędy potrafi wyrzucać paliwo do oleju i zasysać powietrze.
Nie wiem czy prosty test na postoju by wykluczyć zaworki zwrotne na wtryskiwaczach i układzie powrotnym został wypróbowany.
Może być po prostu zużyta (osady, korozja, pęknięta sprezynka) pompa i nie dawać odpowiedniego ciśnienia ale żeby to wiedzieć trzeba zmierzyć ciśnienie na listwie - przez komp lub manometr nie ma to znaczenia jak ale trzeba to wiedzieć żeby udzielać jakikolwiek dalszych zdalnych porad