Słaby akumulator mówisz?
Ja bym zaczął od tego. I przy okazji od punktów masowych.
Może to tylko zbieg okoliczności... ale na wolnych obrotach jest niższe napięcie ładowania, dodatkowo światła stopu, silnik siłownika sprzęgła, silnik zmiany biegów. To wszystko daje duże obciążenie. Wystarczy, że gdzieś nie ma dobrego styku (czyli jest duży opór)... i koniec.
Jakie masz napięcie ładowania, podczas jazdy? Można kupić ładowarki USB z woltomierzem.
Ja bym zaczął od tego. I przy okazji od punktów masowych.
Może to tylko zbieg okoliczności... ale na wolnych obrotach jest niższe napięcie ładowania, dodatkowo światła stopu, silnik siłownika sprzęgła, silnik zmiany biegów. To wszystko daje duże obciążenie. Wystarczy, że gdzieś nie ma dobrego styku (czyli jest duży opór)... i koniec.
Jakie masz napięcie ładowania, podczas jazdy? Można kupić ładowarki USB z woltomierzem.