U mnie wyciek był na nakrętce mocującej sztywny przewód doprowadzający paliwo z listwy paliwowej, odkręciłem ułożyłem sztywny przewód - stożkowe zakończenie jeszcze raz i dokręciłem, przestało lecieć. Innym razem z przewodu przelewowego ciekło, kupiłem nowy z metra.
U mnie po 180 tys. Łysy13 złapał dłonią lekko obracając wtryskiwacze i je po prostu wyjął.
Odkręć podkładkę - zaczep dociskający wtryskiwacz, załóż ją odwrotnie i dokręcaj, może to zadziałać jak dźwignia wyciągająca wtryskiwacz z gniazda.
Podkładki kupowałem oryginalne w ASO Mercedes, kosztowały po parę złotych, są standardowe - takie same - chyba do wszystkich wtryskiwaczy w Mercedesach.
Do tego potrzebna biała pasta montażowa, do posmarowania końcówek wtryskiwaczy wsuwanych w gniazdo w głowicy.
U mnie po 180 tys. Łysy13 złapał dłonią lekko obracając wtryskiwacze i je po prostu wyjął.
Odkręć podkładkę - zaczep dociskający wtryskiwacz, załóż ją odwrotnie i dokręcaj, może to zadziałać jak dźwignia wyciągająca wtryskiwacz z gniazda.
Podkładki kupowałem oryginalne w ASO Mercedes, kosztowały po parę złotych, są standardowe - takie same - chyba do wszystkich wtryskiwaczy w Mercedesach.
Do tego potrzebna biała pasta montażowa, do posmarowania końcówek wtryskiwaczy wsuwanych w gniazdo w głowicy.
Smart Fortwo 450 cdi 2000 rok, było 41KM jest 59KM
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!