Witam.
Mam problem ze zmianą biegów przy rozgrzanym silniku 80'c.
Przy zimnym silniku skrzynia pracuje poprawnie. Gdy osiągnie ww. temperaturę przy maks. wciśniętym gazie nie przełącza biegów w górę tylko się muli. Na pół gwizdka zmienia, również jeżeli troszeczkę mu upuszczę pod nogą. Sprzęgło komplet wymienione 4 tys km temu. Problem pojawił się po resecie (odpięte aku) i kasowaniu błędów na smart diagnozie teraz w zimie. Przy przełączniu tip tronic też jakiś jest "zmulony" choć przerzuca. Brak mu powera inaczej jak na zimnym silniku. Wolno wchodzi na wyższe prędkości.
Pytania:
1. Czy zacząć od sprawdzenia poziomu oleju w skrzyni. Czy ewentualne uzupełnienie może pomóc w tej przypadłości?
2. Czy wymagana jest kalibracja skrzyni i jak to się robi(czy jest jakiś domowy sposób).
3. Co innego może stac za powyższymi objawami.
Proszę o pomoc, z góry dzięki.
Mam problem ze zmianą biegów przy rozgrzanym silniku 80'c.
Przy zimnym silniku skrzynia pracuje poprawnie. Gdy osiągnie ww. temperaturę przy maks. wciśniętym gazie nie przełącza biegów w górę tylko się muli. Na pół gwizdka zmienia, również jeżeli troszeczkę mu upuszczę pod nogą. Sprzęgło komplet wymienione 4 tys km temu. Problem pojawił się po resecie (odpięte aku) i kasowaniu błędów na smart diagnozie teraz w zimie. Przy przełączniu tip tronic też jakiś jest "zmulony" choć przerzuca. Brak mu powera inaczej jak na zimnym silniku. Wolno wchodzi na wyższe prędkości.
Pytania:
1. Czy zacząć od sprawdzenia poziomu oleju w skrzyni. Czy ewentualne uzupełnienie może pomóc w tej przypadłości?
2. Czy wymagana jest kalibracja skrzyni i jak to się robi(czy jest jakiś domowy sposób).
3. Co innego może stac za powyższymi objawami.
Proszę o pomoc, z góry dzięki.