Tu Pilot raczej działa .Tak jak ma Dasza powinno działać a u ciebie tym bardziej .Zmiana wyświetlacza daje rozwiązanie bo widać ile mamy motorek nagrzany
Wszystko OK. My sobie możemy robić przeróbki, a sprawę Merc delikatnie mówiąc s...ł.
Bo powinna być kontrolka, nie tylko ładowania ale i temperatury. Niby mamy jakąś kontrolkę sygnalizującą przegrzanie, ale widać wskaźnik temperatury na wyświetlaczu LCD jest już za drogim rozwiązaniem
Witajcie,
ja również miałem problem z paskiem. Przy 15 tysięcy kilometrów strzelił, natomiast ponoć przez wadliwe zamontowanie alternatora. Wypust polift miał wade fabryczną wspornika, na którym montowany był alternator. Ponoć w informacji serwisowej było to zapisane. W SC Wrocław wymieniali mi pasek, urwany czujnik i podarte wygłuszenie silnika + zmienili mocowanie alternatora. Byłem w poniedziałek w SC Berlin i przy okazji montażu elektrycznych lusterek wgrali nowy soft silnika i skrzyni. Do tego wymienili na gwarancji kolejny raz pasek klinowy przy stanie 34 tysiące kilometrów. Dopytywałem dlaczego, to odpowiedzieli że taki nakaz od producenta.
problem w tym, że jak pasek pęka, to brak jest sygnalizacji przy wyłączonym eco, co doprowadza do zagotowania silnika. Jeśli zapali się czerwona kontrolka temperatury to silnik będzie kwalifikował się do naprawy.
prawdopodobnie nowe oprogramowanie mogło by zmienić działanie lampki eco, tak aby sygnalizowała awarię przy dowolnym stanie trybu eco (włączony/wyłączony)