Po złożeniu akumutatora troszeczke go przesunołem w strone sprzęgła. Pojechałem na jazde testową i teraz skrzynia się praktycznie nie wyłącza w czasie jazdy ale niestety doszło szarpanie gdy stoi samochód i wciskamy hamulec. Jest to dla mnie bardzo dziwne bo objawy się trochę zmieniły od początkowych za każdym wciśnięciem hamulca gdy stoimy jest szarpnięcie do przodu. Ja też na początku myślałem że to wina deszczu że gdzieś woda się zbiera ale dzisiaj było sucho i patrzyłem komputer też nie ma oznak zawilgocenia. Najgorsze jest to że na komputerze nie ma opcji skrzyni biegów i nie można sprawdzić co jej dolega. Osobiście uważam że to wina elektroniki bo sam akumutator nie ma nic do tego. Możecie mi napisać namiary na śląsku na dobrego elektronika który to ogarnie
Zaloguj się do forum, aby móc korzystać ze wszystkich jego funkcji!
[454] [454] Problem ze skrzynią automatyczną - softouch
Ocena wątku:
Tryby wyświetlania wątku
|
(13.09.2013, 21:42)siara_1984 napisał(a): Możecie mi napisać namiary na śląsku na dobrego elektronika który to ogarnie Popatrz na mapkę na pierwszej stronie na dole. Odezwij się np. do Gizberna.
Forfour 2005r i 451 LET, ex 450 0,6/454 1,5
Ktoś musi tu być marudą więc obowiązuje http://smartklub.pl/t-regulamin-portalu-...4#pid58904 (13.09.2013, 21:42)siara_1984 napisał(a): Po złożeniu akumutatora troszeczke go przesunołem w strone sprzęgła. Pojechałem na jazde testową i teraz skrzynia się praktycznie nie wyłącza w czasie jazdy ale niestety doszło szarpanie gdy stoi samochód i wciskamy hamulec. Jest to dla mnie bardzo dziwne bo objawy się trochę zmieniły od początkowych za każdym wciśnięciem hamulca gdy stoimy jest szarpnięcie do przodu. Szarpie ci jak pedał hamulca trzymasz do spodu, zwiększają ci się obroty ??? Zrób naukę na komputerze z programem SD - aktuatora oraz sprzęgła może pomoże.
Smart zrobiony , zawiozłem go do Zabrza gdzie serwisują smarty u pana Darka na terenie starej kopalni. Właściwie to nie wiadomo co było przyczyną tych problemów. Jeszcze raz wyjął ten akumutator i zrobił na programie inspekcje i wszystko jest ok właściwie lepiej chodzi , szybko zmienia biegi i jak się zwolni hamulec to powoli się toczy czego wcześniej nie było. Ten akumutator jak tu ktoś określił ma konstrukcje cepa więc nie wiem co tam miało się popsuć no ale widocznie coś mu nie pasowało że tak szarpał pan Darek sam powiedział że też nie wie co mogło być bezpośrednią przyczyną. Najważniejsze że nie trzeba tej części wymieniać bo koszt ok 1000zł . Za jakiś czas jeszcze trzeba będzie zrobić regulacje zaworów bo już mam przejechane 86 tyś a tak to super chodzi przez 5 lat użytkowania oprócz eksploatacyjnych rzeczy to nic się nie psuło.
Czy ja dobrze rozumiem, że przez 5 lat nie podłączałeś komputera diagnostycznego w celu adaptacji sprzęgła? Jeżeli tak było faktycznie to masz odpowiedź dlaczego się zbiesił.
Forfour 2005r i 451 LET, ex 450 0,6/454 1,5
Ktoś musi tu być marudą więc obowiązuje http://smartklub.pl/t-regulamin-portalu-...4#pid58904
Jeżeli coś dobrze chodzi to po co grzebać?
Ja mam tylko program Delphi i ten program mi wystarczał. Różni się się tylko tym że nie obsługuje skrzyni biegów i dlatego nie mogłem tego zrobić. (17.09.2013, 18:26)Kanapa napisał(a):
Po pierwsze i najważniejsze ADAPTOWAĆ skrzynie automatyczne przy okazji przeglądu.
W tym tygodniu był następny przypadek kolegi z awarią automatu. Przebieg około 120 tyś km, stan ogólny bardzo przyzwoity. Silnik 1,5 benzyna. Objawy: w trakcie jazdy przy przyśpieszaniu wystąpiło gwałtowne szarpniecie/zgrzyt. Delikatne poszarpywania przy każdej zmianie biegów. Po ponownym uruchomieniu samochód nie ruszył - czuć było delikatne uderzenia (aktuatora?) próby załączenia biegu. Wcześniej w samochodzie był ustawiony tryb pełzania. Po zaciągnięciu ręcznego hamulca brak uderzeń. Na uniwersalnym komputerze stwierdzono dwa kody - uszkodzenie skrzyni i błąd sterownika. Wykasowanie błedów nie uzdrowiło samochodu. Podpięto SD i przyuczono układ - auto wstało z martwych. Wywiad środowiskowy ujawnił, że obecny właściciel przez 10 000 km nie adaptował skrzyni. Poprzedni również tego nie rozbił. Do wcześniejszych nie dotarłem. Podziękowania za pomoc i współpracę dla: - Gizberna, - Darka Kw. - Andrzeja z Ancara, że się zgodził przyjąć taki wynalazek.
Forfour 2005r i 451 LET, ex 450 0,6/454 1,5
Ktoś musi tu być marudą więc obowiązuje http://smartklub.pl/t-regulamin-portalu-...4#pid58904 |
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości