Zaloguj się do forum, aby móc korzystać ze wszystkich jego funkcji!

Utrata mocy

Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tryby wyświetlania wątku
Utrata mocy
#1
 ptk86 
Mój smart nagle stracił dzisiaj moc silnika. Skrzynia w trybie automatycznym przerzuca biegi tylko przy 3 tys obr. Silnik nie chce wchodzić na wyższe obroty niż 3 tys czy to na ręcznej zmianie biegów czy to na automacie. Auto straciło kompletnie dynamike. Nie ma znaczenia czy wciskamy cały pedał gazu czy polowe auto ledwo co przyspiesza.
Po odstaniu godziny problem występuje nadal.
Co to może być?
Auto z roku 2002 po liftingu. Przebieg 84 tys.
Dzięki za pomoc z góry.
 Odpowiedz
#2
 Gość 
Przypuszczam, że mogła Ci skończyć turbinka...
 Odpowiedz
#3
 Gość 
Myślę że niema co tu gdybać tylko trzeba podjechać na serwis żeby podłączyli go pod komputer. w HONDACH takie objawy nazywają sie systemem awaryjnym w który wchodzi komputer gdy zlokalizuje jakiś błąd przy silniku...
 Odpowiedz
#4
 ptk86 
Turbina to raczej niemożliwe bo była regenerowana 1000 km temu. Zawiodłem się na smartcie. Mamy go 2 miesiące i już 4 awarje się pojawiły a kosztował niemało.
 Odpowiedz
#5
 Gość 
Z góry przepraszam za OFFTOPA

PTK86 a pamietam jak pisales ze tak dobrze udało Ci sie kupic , ale nie martw sie Smile

(Nic niekomu nie zarzucam wręcz przeciwnie..., che pokazać że ZAWSZE zakup auta to loteria jak by nie byl wypucowany i z jakiego by nie był roku..., jak nie kupicie od "znajomego" nigdy nie wiedziec co kupujecie)( Mi sie akurat udało PTK zostaje sie cieszyć że serwisowanie smarta nie jest takie drogie)

Pozdrawiam Sad
 Odpowiedz
#6
 Gość 
Cytat:<div class="xoopsQuote"><blockquote>
ptk86 napisał(a):
Mój smart nagle stracił dzisiaj moc silnika. Skrzynia w trybie automatycznym przerzuca biegi tylko przy 3 tys obr. Silnik nie chce wchodzić na wyższe obroty niż 3 tys czy to na ręcznej zmianie biegów czy to na automacie. Auto straciło kompletnie dynamike. Nie ma znaczenia czy wciskamy cały pedał gazu czy polowe auto ledwo co przyspiesza.
Po odstaniu godziny problem występuje nadal.
Co to może być?
Auto z roku 2002 po liftingu. Przebieg 84 tys.
Dzięki za pomoc z góry.</blockquote></div>




Miałem taki objaw po zakupie swojego Smarta. Okazało się, że był pęknięty gumowy przewód w obwodzie doładowania. Proponuję wjechać na podnośnik, wcisnąć pedał gazu i posłuchać, czy gdzieś nie wydostaje się "z sykiem" powietrze za turbiną.
 Odpowiedz
#7
 ptk86 
Zakupiłem go od starego niemca z prywatnych rąk, serwisowany. Wyszło za niego z 25 tys zl. Drogo jak cholera. Niby powinno być cud malina a tu po przejechaniu 1000 km z Niemiec do Polski, padnięta turbina, popsute podgrzewanie fotela kierowcy jeszcze w Niemczech, cieknąca pompa paliwa, a teraz auto nie jeździ.
Pozostaje się pocieszać ze wygląda optycznie na zewnątrz i wewnątrz jak nowe i bite nie było. Co z tego jak jeździć nie można. Jeszcze jedna awaria i sprzedaje go, dorzuce 10 tys i kupie nowe Aygo. Dzisiaj jestem na niego wściekły strasznie.
 Odpowiedz
#8
 ptk86 
Auto naprawione. Spadła kostka z pompy paliwa i auto weszło w tryb awaryjny. Co ciekawe błedy wywaliło nie tylko w samym silniku i układzie zasilania ale i w skrzyni i stąd problemy ze zmianą biegów.
Czyli tym razem wina leżała po stronie mechanika który za słabo wsadził kostkę po naprawie pompy.
 Odpowiedz
#9
 Gość 
Będąc smarciarzem powinienem powiedziec : "Gdzie SMART a gdzie aygo"

A że pasjonuje się motoryzjacją i lubie analizować różnice pomiędzy autami to podziele się z wami moimi spostrzeżeniami.

Wszystie opisane aygo maja standardowy lakier, klime, ESP [ według mnie żadne nowe auto nie powinno być sprzedawane bez systemu kontroli trakcji! Poza tym łatwiej będzie je porównać ze smartem.]

Takie aygo w benzynie kosztuje ok 39 tys. zł. - silniczek jest super żwawy i całkiem ekonomiczny - ogólnie fajnie sie nim jeździ.

Jednak spalanie w porownaniu z SMARTEM CDI będzie dużo wyższe co chyba oczywiste.

Więc blizej bylo by aygo D4D, takie jednak kosztuje 45 tys zł.

A za cene 43 tys + 3 tys (klima) - masz smartka CDI nówke fakt że wersje PURE, no i nie ma radia... ale można kupić "przygotowanie do montazy radia" za 370zł i jakies radyjko w media markt Very happy Very happy

Nie mówie już że za 48 tys( plus dodatki te co w PURE ) mozna miec wersje PULSE która ma na maxa kozackie fele i kierownice z manetkami Laughing
 Odpowiedz
#10
 Gość 
Cytat:ptk86 napisał(a):
Auto naprawione. Spadła kostka z pompy paliwa i auto weszło w tryb awaryjny. Co ciekawe błedy wywaliło nie tylko w samym silniku i układzie zasilania ale i w skrzyni i stąd problemy ze zmianą biegów.
Czyli tym razem wina leżała po stronie mechanika który za słabo wsadził kostkę po naprawie pompy.
Jest więc nadzieja, że się ze smartkiem pogodzisz i będzie ci wiernie służył jeszcze dłuugo Laughing .
 Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Smart F2 0.7 2003 - zmiana mocy / mapy? Savik 1 1.023 02.06.2021, 07:44
Ostatni post: damiano.o
  Brak mocy - maks predkosc 100-110 misiaczek 15 5.880 10.04.2021, 10:10
Ostatni post: Irenty
  450 cdi kopci na czarno, brak mocy na zimnym Slapi 15 5.039 03.03.2021, 15:14
Ostatni post: Vapor2005
  nagła utrata mocy nobisz 11 4.110 10.05.2020, 10:53
Ostatni post: nobisz
  [450] benzyna - brak mocy, wątek ogólny 205 125.223 19.12.2019, 18:46
Ostatni post: krzyss
  Brak mocy na 6 biegu Skała 8 3.470 20.10.2019, 12:49
Ostatni post: Papasanbaba
  [450] spadek mocy przy wyższej mocy/prędkości zibi smark 9 3.131 25.09.2019, 12:10
Ostatni post: zibi smark
  450 - Kontrolka oleju, wartość ciśnienia oleju, brak mocy, check engine 115 97.736 04.07.2018, 08:09
Ostatni post: All-capone
  450 - Cdi brak mocy, wątek ogólny BUBER 108 56.796 30.03.2018, 19:17
Ostatni post: Jaro5
  [450] Brak mocy cdi - EGR 12 13.010 05.04.2016, 20:26
Ostatni post: ZielinskiJarek



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości



Menu