Szanowni koledzy zapytam jeszcze o kilka rzeczy.
1.Czy ktoś z Was wie jaką grubość ma lakier na tridionie aby właściwie określić jego oryginalność pod czujnikiem lakieru(nie wiem jak traktować Forfoura jak japońca czyli na zewnątrz 90-120 mikronów a we wnękach 50-60 mikronów czy jak niemca 120-140 na zewnątrz a wnęki ok 60-90 mikronów czy jakieś inne normy holenderskie)
Jak w ogóle sprawdzić plastykowe elementy zwłaszcza że słyszałem iż spasowanie nie było idealne.
2.Czy jeśli fotele są czerwone to deska zawsze była czerwona bo widziałem już 2 ogłoszenia że deska była czarna(jedno na allegro i jedno na ebay.de)
3.Widziałem kilka bardzo dziwnych kolorów nadwozia które nie zgadzały się ze zestawieniem kolorów przedstawionym przez Kanapę, np.fiololetowo-bordowy, złoty wpadający w zielony(nie oliwka)czy to inwencja posiadaczy czy jednak paleta kolorystyczna była szersza.
Za 4 tygodnie będę w Polsce i zaczynam dzwonić i szukać coś ciekawego więc jakby komuś z Was rzucił się fajny egzemplarz to proszę o namiary.
1.Czy ktoś z Was wie jaką grubość ma lakier na tridionie aby właściwie określić jego oryginalność pod czujnikiem lakieru(nie wiem jak traktować Forfoura jak japońca czyli na zewnątrz 90-120 mikronów a we wnękach 50-60 mikronów czy jak niemca 120-140 na zewnątrz a wnęki ok 60-90 mikronów czy jakieś inne normy holenderskie)
Jak w ogóle sprawdzić plastykowe elementy zwłaszcza że słyszałem iż spasowanie nie było idealne.
2.Czy jeśli fotele są czerwone to deska zawsze była czerwona bo widziałem już 2 ogłoszenia że deska była czarna(jedno na allegro i jedno na ebay.de)
3.Widziałem kilka bardzo dziwnych kolorów nadwozia które nie zgadzały się ze zestawieniem kolorów przedstawionym przez Kanapę, np.fiololetowo-bordowy, złoty wpadający w zielony(nie oliwka)czy to inwencja posiadaczy czy jednak paleta kolorystyczna była szersza.
Za 4 tygodnie będę w Polsce i zaczynam dzwonić i szukać coś ciekawego więc jakby komuś z Was rzucił się fajny egzemplarz to proszę o namiary.