Oczywiście ... ciekawe spojrzenie ... w kwestii kurczowo trzymanej kierownicy przeczytaj jeszcze raz moją wypowiedź ... tja
Zaloguj się do forum, aby móc korzystać ze wszystkich jego funkcji!
[450] Wspomaganie kierownicy - montaż we własnym zakresie
Ocena wątku:
Tryby wyświetlania wątku
|
Cytat:Tomek wrote:Ja zawsze czytam ze zrozumieniem już za pierwszym razem A co do halogenów w 42 450 to tu się zgadzam w 100%. Smart bez halogenów wygląda strasznie (biednie) F2 Passion Cabrio Jack Black (past) & IQ+1.4 D4D (past)
&
Serwo w smarcie? No jesli ktos musi ... Osobiscie nigdy mi jego brak w tym autku nie przeszkadzal. Co innego samochody ponad dwutonowe...
Co do halogenow to mozna sie nie zgodzic, jak je mialem, to zapalalem je moze ze 2-3 razy w roku... Ja tam wole otwierany dach (nie cabrio) .
Było kilka, a aktualnie 54 KM w 451 Passion
Zawsze cdi... No chyba, że 452 i tylko coupe ... Cytat:dr-big wrote:Oooo... i ten extras (dostępny w modelu 2002>) do mnie przemawia- naprawdę super sprawa... a halogenów nie trzeba w ogóle zapalać. Je trzeba po prostu mieć. F2 Passion Cabrio Jack Black (past) & IQ+1.4 D4D (past)
&
Reasumując dla porządku ... :
a) halogeny - faktycznie bez halogenów wygląda tak se ale to kwestia gustu ... ja zgdzam się z MariuszemB i nie zgodzam się z dr-big, nie ważne ile razy je zapalisz bo i tak świecą do bani ale optycznie smart wyglada lepiej b) wpomaganie - najpierw spróbujcie jazdy przez kilka dni ze wspomaganiem a potem opiniujcie ... to nie kwestia czy brakuje Wam wspomgania teraz ale czy ze wspomganiem jest lepiej. Kiedyś Dragon dobrze skwitowal takie podejście jak Wasze w tej sprawie choć w tedy bylo to w kontrze do mnie (dotyczyło bagażnika na dach ... stare czasy ). Jeśli nie sprobowaliście ze wspomaganiem to po co domniemywać ... na zasadzie wydaje mi się . Swoją drogą naprawdę ciekawa statystyka ... 95% wyposażone we wszystkie możliwe dodatki a 5% nie (tak piszesz) ... hmmm ... naprawdę ciekawe
Nie mam i nie moge bez nich zyc . A teraz na serio: znalezienie opcji posiadajacej wszystko, graniczy z cudem, smart ma co prawda m. in. otwierany dach, tempomat, podgrzewane fotele ale nie ma niestety Webasto i soundsystemu...
A grzebac mi sie w nim nie chce, bo dokupic rzeczy potrzebne do muzyki to nie problem . Moze nastepny trafi sie tez z soundsystemem? Edit: nie zgodze sie, pamietam, ze w nocy swiecily cudnie .
Było kilka, a aktualnie 54 KM w 451 Passion
Zawsze cdi... No chyba, że 452 i tylko coupe ... Cytat:Tomek wrote:Może mało precyzyjnie się określiłem 95% Smartów z tych MOCNO wyposażonych nie mają wspomagania. Ogólnie serwo jest rzadkością. Piszę to tylko dlatego, że wynika z tego iż nie tylko ja mam takie odczucia. Może tak> jakby mi się trafił 42 m.in z serwem to super. Napewno bym nie narzekał na jego obecność tak samo jak teraz nie narzekam na jego brak obecności... bardziej doskwiera mi brak tempomatu ! Za to rad jestem z posiadania Webasta na pilota bom straszny zmarźluch . Aha, jechałem kiedyś na placu pod SC Smartem benzyną ze wspomaganiem... było to doznanie jedyne w swoim rodzaju i śni mi się po nocach do dziś ... tym samym temat wspomagania (jego braku lub obecności ) chciałbym ze swojej strony zakończyć Peace F2 Passion Cabrio Jack Black (past) & IQ+1.4 D4D (past)
&
jeśli ktoś odczuwa dyskomfort braku wspomagania to znakiem tego jest jakaś usterka układu kierowniczego, zazwyczaj jest to lekko zatarty krzyżak kolumny kierowniczej - ten widoczny po skręceniu kół od strony koła lewego i aby pozbyć sie oporów przy skręcaniu nalezy tego delikwenta spsikać WD 40 lub podobnym specyfikiem ,pokręcić kierownicą i operacje powtórzyc kilkakrotnie , jesli opory były to miną .
jest prawdopodobne ale mniej że źródłem jest końcówka lub po 2001 łożysko amortyzatora - rozwiązanie ze sprężyną - to nowsze zawieszenie to porażka konstrukcyjna w stos do starego rozwiązania(większośc samochodów ma takie rozwiązanie ale w smarcie jest ono za bardzo awaryjne w stos do starszych smartów z resorem kompozytowym gdzie dosłownie nic sie nie psuje w tym układzie) Wszystkie wiadomości proszę kierować na Brzostek911@o2.pl
Cenna informacja. Przy okazji fajnie by było założyć topic na temat różnic 42 przed i po lifcie... czyli co poprawiono a co "przedobrzono" od strony technicznej.
All... jeśli miałbyś kiedyś chwilę na coś takiego to byłoby super. F2 Passion Cabrio Jack Black (past) & IQ+1.4 D4D (past)
&
|
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Podobne wątki | |||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post | |
450 - Ciężko chodzi kierownica, krzyżak, smarowanie, wspomaganie | 109 | 93.187 |
10.06.2021, 17:34 Ostatni post: B4RTJ |
||
Wspomaganie kierownicy | przemolka1 | 7 | 4.360 |
27.09.2016, 15:41 Ostatni post: przemolka1 |
|
metaliczne stuki na kierownicy | radekkaras | 9 | 4.660 |
16.12.2015, 10:51 Ostatni post: Mrozu |
|
Ruchy pionowe koła kierownicy | Belmont | 2 | 2.861 |
28.04.2015, 12:22 Ostatni post: Belmont |
|
Wspomaganie kierownicy | 79 | 53.450 |
31.03.2011, 20:01 Ostatni post: ŁYSY13 |
||
Luzy na kierownicy - przegub (krzyżak) | Gizbern | 4 | 6.312 |
22.03.2011, 04:55 Ostatni post: ŁYSY13 |
|
450 - Bicie, wibracje na kierownicy | 39 | 16.415 |
06.03.2010, 18:00 Ostatni post: PKO |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości