All Dziękuję bardzo za wyczerpująca odpowiedź.
Napisałeś
"2.stuki podczas postoju jak i pracy - przy większym przebiegu potrafi wyrobic sie zębatka łańcucha pompy oleju i przeskakiwac na niej łańcuch - trzeba zdjąć pokrywę boczna i sprawdzić"
Powiem szczerze że myślałem o tym czy to nie jest przypadkiem wina napinacza lub wytartego ślizgu rozrządu ale te koło zębate to faktycznie może być strzał w 10.
Dojdę tam w miarę swobodnie żeby to sprawdzić?
Napisałeś
"2.stuki podczas postoju jak i pracy - przy większym przebiegu potrafi wyrobic sie zębatka łańcucha pompy oleju i przeskakiwac na niej łańcuch - trzeba zdjąć pokrywę boczna i sprawdzić"
Powiem szczerze że myślałem o tym czy to nie jest przypadkiem wina napinacza lub wytartego ślizgu rozrządu ale te koło zębate to faktycznie może być strzał w 10.
Dojdę tam w miarę swobodnie żeby to sprawdzić?