Witam
Mam problem z aktuatorem.
Wczoraj go wyjalem wyczyscilem i nasmarowalem smarem Smar litowy CRC White Lithium Grease czyli ok.
Ale mam duzo problemow po tej akcji, nie zaznaczylem sobie polozenia aktuatora ale i tak chcialem go przesunac w strone fotela kierowcy bo wczsniej auto ruszalo bo bardzo mocnym wcisnieciu pedalu gazu. Po przesuniecia w strone fotela kierowcy auto reagowalo odrazu an gaz lecz za agresywnie, jak wcisnalem na full to rwalo auto i gaslo jak juz ruszylem to zmiana biegow byla bardzo ostra.
Gdy przesunalem w strone fotela pasazera to bardzo slizga sie sprzeglo, nie da sie jezdzic noi auto prawie nie rusza jak mu nacisne gaz.
Po 15 roznych konfiguracjach nadal nie znalazlem odpowiedniej. Auto nadal potrafi zgasnac jak mu dam wiecej gazu na jedynce, na wstecznym prawie nie jedzie, sprzeglo sie slizga, biegu wrzuca tak ze czapka potrafi mi spasc z glowy, no posyalo sie.
Czy ktos da rade mi z tym pomoc? Musze to jeszcze skonfigurowac komputerem SD? Jetem ze śląska.
Dzieki i pozdrawiam
Mam problem z aktuatorem.
Wczoraj go wyjalem wyczyscilem i nasmarowalem smarem Smar litowy CRC White Lithium Grease czyli ok.
Ale mam duzo problemow po tej akcji, nie zaznaczylem sobie polozenia aktuatora ale i tak chcialem go przesunac w strone fotela kierowcy bo wczsniej auto ruszalo bo bardzo mocnym wcisnieciu pedalu gazu. Po przesuniecia w strone fotela kierowcy auto reagowalo odrazu an gaz lecz za agresywnie, jak wcisnalem na full to rwalo auto i gaslo jak juz ruszylem to zmiana biegow byla bardzo ostra.
Gdy przesunalem w strone fotela pasazera to bardzo slizga sie sprzeglo, nie da sie jezdzic noi auto prawie nie rusza jak mu nacisne gaz.
Po 15 roznych konfiguracjach nadal nie znalazlem odpowiedniej. Auto nadal potrafi zgasnac jak mu dam wiecej gazu na jedynce, na wstecznym prawie nie jedzie, sprzeglo sie slizga, biegu wrzuca tak ze czapka potrafi mi spasc z glowy, no posyalo sie.
Czy ktos da rade mi z tym pomoc? Musze to jeszcze skonfigurowac komputerem SD? Jetem ze śląska.
Dzieki i pozdrawiam