Piotrze, ale on nie wlał 4 litrów prosto do cylindrów, bo po pierwsze by nie weszło, a cytując z innego postu " Filtr jest częściowo zabezpieczony przed płynami więc część tego paliwa wyciekła pod samochód. Należy po zdemontowaniu filtra i rur [b]zakręcić kilka razy silnikiem[/b]."
i z innego posta "Od czasu do czasu kręcić rozrusznikiem /najlepiej przy dodatkowym podłączeniu zewnętrznego akumulatora/, by z silnika - dolotu i cylindrów przez otwory po wykręconych świecach i wydech wyrzuciło resztki ropy, nie kręcić na siłę by nie spalić rozrusznika i nie wykończyć akumulatora. "
Ale cieszę się, że dokładnie oceniłeś ilość ropy w cylindrach i że lepiej ją wywalić przez zawory kręcąc silnikiem ze świecami.
i z innego posta "Od czasu do czasu kręcić rozrusznikiem /najlepiej przy dodatkowym podłączeniu zewnętrznego akumulatora/, by z silnika - dolotu i cylindrów przez otwory po wykręconych świecach i wydech wyrzuciło resztki ropy, nie kręcić na siłę by nie spalić rozrusznika i nie wykończyć akumulatora. "
Ale cieszę się, że dokładnie oceniłeś ilość ropy w cylindrach i że lepiej ją wywalić przez zawory kręcąc silnikiem ze świecami.
"Cytrynka" FT 2011, 1.0 był mhd jest Brabus