Swoje doświadczenia z ogrzewaniem F2 0,8 CDI nie dawno opisałem w wątku "Termostat - koszt, numery, technika, wymiana". Tam zamieściłem fotki i opis.
To pierwsze chłody (-2 rano) po tych zmianach które wykonałem w sierpniu br. Pierwsze jajeczko zapala się po 3 kilometrach. Wystarczy założyć do diesla termostat od benzyniaka. Nie pasują gumowe elementy ale to niewielki problem aby dostosować. Jest cieplej. W innym wątku opisałem nagrzewnicę elektryczną z allegro za 80 zł bo w "zuheizer" mój w wersji pure nie był wyposażony. Grzałka tej farelki ma 250W uruchamiam ręcznie suwakiem temperatury wnętrza i daje ciepełkiem po łapkach natychmiast po wyjechaniu z garażu. Fotki też zamieściłem na forum.
To pierwsze chłody (-2 rano) po tych zmianach które wykonałem w sierpniu br. Pierwsze jajeczko zapala się po 3 kilometrach. Wystarczy założyć do diesla termostat od benzyniaka. Nie pasują gumowe elementy ale to niewielki problem aby dostosować. Jest cieplej. W innym wątku opisałem nagrzewnicę elektryczną z allegro za 80 zł bo w "zuheizer" mój w wersji pure nie był wyposażony. Grzałka tej farelki ma 250W uruchamiam ręcznie suwakiem temperatury wnętrza i daje ciepełkiem po łapkach natychmiast po wyjechaniu z garażu. Fotki też zamieściłem na forum.
życie jest piękne