A jak obroty silnika w trakcie jazdy przy pedale na max wciśniętym ?
Miałem kiedyś coś takiego w 450 cdi z 2005, że żadna kontrolka się nie wyświetlała, przestał działać tempomat, obroty silnika w czasie jazdy to max nieznacznie ponad 3 tyś.
Przy delikatnym operowaniu pedałem gazu zmieniał biegi do 6, no i osiągnięcie powyżej 100km/h to już problem.
Nie wiem czy były błędy, ale za radą filiproll przejrzana została wiązka idąca do silnika wybieraka skrzyni biegów.
Problem ustąpił gdy dodatkowo wysuszone zostały wtyczki wchodzące do komputera silnika (tego na boku obudowy filtra powietrza) i dodatkowo oczyszczone wnętrze tych wtyczek oraz zabezpieczone preparatem przeciwko wilgoci. U mnie stan obudów wtyczek nie zapewniał szczelności i ochrony złącza przed wilgocią i zanieczyszczeniami
Miałem kiedyś coś takiego w 450 cdi z 2005, że żadna kontrolka się nie wyświetlała, przestał działać tempomat, obroty silnika w czasie jazdy to max nieznacznie ponad 3 tyś.
Przy delikatnym operowaniu pedałem gazu zmieniał biegi do 6, no i osiągnięcie powyżej 100km/h to już problem.
Nie wiem czy były błędy, ale za radą filiproll przejrzana została wiązka idąca do silnika wybieraka skrzyni biegów.
Problem ustąpił gdy dodatkowo wysuszone zostały wtyczki wchodzące do komputera silnika (tego na boku obudowy filtra powietrza) i dodatkowo oczyszczone wnętrze tych wtyczek oraz zabezpieczone preparatem przeciwko wilgoci. U mnie stan obudów wtyczek nie zapewniał szczelności i ochrony złącza przed wilgocią i zanieczyszczeniami
Smart Fortwo 450 cdi 2000 rok, było 41KM jest 59KM
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!