(27.04.2020, 11:01)Sołtys napisał(a): Jeżeli jest suchy i sprawny to nie trzeba go wymieniać. Jest to zawór odłączający jedną sekcję w pompie w chwili puszczenia pedału gazu żeby nadmiernie nie wzrosło ciśnienie na listwie, odłączony też zapali.
Jak wypinałem wtyczkę, to wyleciało trochę zabrudzonej ropy. Czy uszkodzony czujnik miałby jakiś wpływ na pracę silnika, na przyspieszanie, na moc, na przeładowania turbo? Jedyne problemy, jakie miałem, to błąd przeładowania turbo i przechodzenie w tryb awaryjny, ale kolega twierdzi, że to wina złego wysterowania turbiny i poprawka na cięgnie usunie problemy z przeładowaniem.
Chodzi mi o typowe odczuwalne problemy, kiedy czujnik jest padnięty. Czy to, że było w nim trochę ropy, to jakieś niedomaganie, to już oznacza, że czujnik jest popsuty?