Uszkodzony czujnik lub jego wiązka to "ukryty" tryb awaryjny, w którym nie świeci się kontrolka Check Engine, a obroty max silnika to około 3000 i mulenie w czasie przyspieszania. Dopadło mnie coś takiego w Pirenejach, dojechałem na kołach do Salou (za Barcelonę), potem jeszcze auto pojechało na kołach do Chorwacji i wróciło do domu. Dopiero wtedy czujnik został wymieniony.
Co do przeładowania to tylko czysta mechanika:
- złe działanie zaworu upustowego turbiny (wastegate) - uszkodzenie "gruszki", nieprawidłowa regulacja cięgna, zablokowanie dźwigni, lub
- nieszczelność przewodu między turbiną a ww. zaworem.
Co do przeładowania to tylko czysta mechanika:
- złe działanie zaworu upustowego turbiny (wastegate) - uszkodzenie "gruszki", nieprawidłowa regulacja cięgna, zablokowanie dźwigni, lub
- nieszczelność przewodu między turbiną a ww. zaworem.
Smart Fortwo 450 cdi 2000 rok, było 41KM jest 59KM
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!