Alternator udało się rozruszać wszystko działa jak należy. Nie ma jednak czasu i pogody na to żeby dostać się do dolnych świec. Jednak postanowiłem na szybko dostać się do górnych. Zdjęcie świecy z cilindra pierwszego z kodem p0301 w załaczniku. Czy jest jeszcze sens badać kompresję? Czy oddawać silnik do regeneracji?
Zaloguj się do forum, aby móc korzystać ze wszystkich jego funkcji!
450 600cc nie pracuje na jeden cylinder i dymi
Ocena wątku:
Tryby wyświetlania wątku
|
(17.01.2018, 18:26)krzyss napisał(a): Ja bym odpuscil, silnik do remontu.Myślisz, że to może być zawór? Pytam ponieważ wykonałem parę telefonów i w jednym miejscu specjalista (podobno były pracownik mercedesa) twierdzi, że jeśli to zawór wydechowy to uszkodzeniu mogła ulegnąć także turbina więc koszt remontu będzie większy... Nie jestem mechanikiem przy aucie wykonuje tylko prostsze prace, dlatego pytam ponieważ nie chce żeby mnie ktoś naciągnął na koszta... Na co zwracać uwagę przy odbudowie silnika? Niektórzy oferują także np. wymianę pompy oleju, napinacza, łańcucha itp. Co o tym sądzić?
Jak ogarniesz wymontowanie silnika i jego ponowny montaż to wysyłaj graty do Polski na kompleksowy remont.
Zawory, pierścienie,ślizg, łańcuszek,panewki itd jeżeli robisz pod siebie = 100 tysięcy do dalszej jazdy. Oszczędny remont = zagadka i MOT wątpliwy. Popytaj YankeeS - on tak robił Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk Pro
Forfour 2005r i 451 LET, ex 450 0,6/454 1,5
Ktoś musi tu być marudą więc obowiązuje http://smartklub.pl/t-regulamin-portalu-...4#pid58904
Zawór się urwał i tego efekty. miałem tak w 700tce... mam 2 silniki 0.6t kompletne na sprzedaż... zaproponuj cene jaką byś dał... oczywiście jeśli nie będziesz remontował... silnik z 2001r przebieg 128tyś... na moge musiał być już remontowany... smarty z niemiec przytargane na klamoty
|
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości