Chłopaki jestem przerażony tym jak się wymienia świece! Zdejmowanie zderzaka, dorabianie kluczy...? Czy rzeczywiście wszystkie podstawowe czynności obsługowe w FT (pomijam dolanie i sprawdzenie oleju bo z tym dałem sobie radę) są aż tak skomplikowane? Może jednak pojechać do serwisu? :-?
Zaloguj się do forum, aby móc korzystać ze wszystkich jego funkcji!
450 - świeca zapłonowa, problem ze świecą, wypalona, zalewa, mokra
Ocena wątku:
Tryby wyświetlania wątku
|
jedz do zaufanego mechanika z głową ...u mnie koszt wymiany to ok 60 zl . 25 min roboty
Serwis też bez zdjęcia zderzaka świec nie wymieni. A jak ktos podawał to serwis czasem nawet nie wie o istnieniu tych dolnych świec. Wolę zrobić sam i nie dać zarobić pijawkom.
zdejmowanie zderzaka w smarcie jest wiecej niz proste
jest kilka srubek (torx) latwo dostepnych, zderzaczek jest leciutki wiec wg mnie to zaden klopot. no chyba ze ktos ma tak jak ja parktronic tyl (czyli czujniki cofania) i zeby nie pourywac kabli musi zdejmowac prawa tylna lampe co do reszty czynnosci to tez nie ma duzego klopotu jedyne czego nie moglem ostatnio zrobic (ale tez dlugo nie meczylem tematu) to zdjecie tylnych bebnow w celu diagnostyki powierzchni ciernych... odkrecilem srubke torxa na bebnie ale nie chcial zejsc (co prawda nie probowalem mlotkiem mu pomagac) ma ktos pomysl (robil to ktos) co i jak?
Cześć , ktoś może mi w dwóch zdaniach podpowiedzieć , jak wymienić " te trzy " świece w smarcie. Czytałem gdzie indziej, że serwis , albo wyjmowanie silnika , a wymiana jest cholernie istotna , bo komuś nawet szlak trafił silniczek , bo brał mu olej i świece pękly , ze względu na wzrost temp. spalania.Mój nie bierze bo ma jeszcze mały przebieg , ale nie jestem pewien czy swiece były zmieniane.
:-?
Mam FT, wg danych katalogowych powinien mieć świece NGK o oznaczeniu BKR6EKE - dwuelektrodowe. Znalazłem najtańsze w necie po ok. 12 zł. W hurtowni koło mnie mają BERU UXF56 - czteroelektrodowe - w cenie ok 15 zł.
Czy ktoś mi podpowie, czy brać te katalogowe NGK czy czteroelektrodowe Beru? Jakoś wyżej cenię Beru - zawsze moje auta na takich jeździły. Cytat:rodzynek napisał(a):Jak dla mnie to gora sa NGK.Glownie w sportach wyczynowych stosowane sa NGK czyli o czyms to swiadczy.Mysle ze odpowiednik tych BKR6EKE z czterema elektrodami tez znajdziesz.Dla mnie tylko NGK.Wybor oczywiscie nalezy do Ciebie. )
ale MB stosuje beru lub bosch w oryginale,nie wiem jakie w oryginale w smarcie :-? 8-)
|
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Podobne wątki | |||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post | |
450 0,6 T rozległy problem kontrolka oleju po uszczelnianu silnika | Nietypowy Seba | 5 | 4.808 |
14.04.2017, 15:13 Ostatni post: Gapa. |
|
450 cdi problem.Cieknie paliwo po tankowaniu do pełna,czy to normalne? | wallace | 3 | 3.280 |
27.02.2017, 18:37 Ostatni post: DJ123 |
|
Smart 450 Problem z odpaleniem. Pomocy! | miksell | 53 | 28.469 |
09.03.2015, 22:01 Ostatni post: frygi |
|
[450] Problem po wymianie uszczelki pokrywy zaworów | laurin | 13 | 10.676 |
20.11.2012, 06:54 Ostatni post: ŁYSY13 |
|
450 CDi - problem ze zmianą biegów na rozgrzanym silniku (spadek mocy) | 6 | 8.299 |
22.01.2011, 15:06 Ostatni post: Guest |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości