Kontroler ustawia czas grzania w zależności od temperatury powietrza i temperatury silnika, następnie po rozruchu impulsowo zasila świece tak by czystość spalin mieściła się w normach, nie wiem tylko czy jest to zależne od sondy czy też na stałe zaprogramowane. Dzięki takiemu rozwiązaniu silniczek smarta nie dymi na zimno.
Zaloguj się do forum, aby móc korzystać ze wszystkich jego funkcji!
zimny ciężko kręci CDI
Ocena wątku:
Tryby wyświetlania wątku
|
(23.02.2018, 15:36)Lolek napisał(a): Kontroler ustawia czas grzania w zależności od temperatury powietrza i temperatury silnika, następnie po rozruchu impulsowo zasila świece tak by czystość spalin mieściła się w normach, nie wiem tylko czy jest to zależne od sondy czy też na stałe zaprogramowane. Dzięki takiemu rozwiązaniu silniczek smarta nie dymi na zimno.Tak. Obserwowałem dziś pilnie, rano grzał się ~12s, po postoju 3h kontrolka zgasła po ~4s, a teraz jak wsiadałem praktycznie natychmiast. Wysłane z mojego STV100-4 przy użyciu Tapatalka |
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości