Ja praktykuję u siebie w cdi, pomaga, ale szału nie ma.
Obecnie, w jeździe poza miastem, przy temperaturze niższej jak (-)10°C wyjeżdżając z garażu w którym jest (+)7°C, po około 3km zapala się pierwsze jajko, drugie po około 7km, trzecie po ponad 10, jadąc z prędkością zbliżoną do 90km/h. Jeżeli jadę z prędkością zbliżoną do 70km/h to pierwsze i drugie jajko zapalają się trochę później ale trzecie już wcale. Jeżeli mam trzy jajka a zwolnię do 70km/h lub jadę po mieści to za chwilę mam dwa jajka.
Zostawiłem odkryte tylko boczne otwory w dole zderzaka, a cały pionowo biegnący pas z otworami od atrapy przez zderzak zasłonięty, elastycznie - że możliwe jest uchylanie się zasłon przy naporze powietrza w szybszej jeździe.
Obecnie, w jeździe poza miastem, przy temperaturze niższej jak (-)10°C wyjeżdżając z garażu w którym jest (+)7°C, po około 3km zapala się pierwsze jajko, drugie po około 7km, trzecie po ponad 10, jadąc z prędkością zbliżoną do 90km/h. Jeżeli jadę z prędkością zbliżoną do 70km/h to pierwsze i drugie jajko zapalają się trochę później ale trzecie już wcale. Jeżeli mam trzy jajka a zwolnię do 70km/h lub jadę po mieści to za chwilę mam dwa jajka.
Zostawiłem odkryte tylko boczne otwory w dole zderzaka, a cały pionowo biegnący pas z otworami od atrapy przez zderzak zasłonięty, elastycznie - że możliwe jest uchylanie się zasłon przy naporze powietrza w szybszej jeździe.
Smart Fortwo 450 cdi 2000 rok, było 41KM jest 59KM
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!