Stukot jest metaliczny.
Zaloguj się do forum, aby móc korzystać ze wszystkich jego funkcji!
Smart 0,8 cdi stuki w silniku bez obciążenia
Ocena wątku:
Tryby wyświetlania wątku
|
w 450 tce nie ma koła dwu masowego , w cdi panewki to sa tzw sputery czyli przy normanych warunkach eksploatacji niezniszczalne , kpl takich panewek kosztuje 500-700zł (same korby) ale ktos kreatywny może zamontowac od benzyny bo będa pasowały ale twardośc materiału w porównaniu do dieslowych porównał bym do plasteliny , reasumując - jak w układzie smarowania były opiły i panewki sa zniszczone to ten silnik nigdy nie będzie pracował dobrze i mozna go 20 razy rozbierać za każdym razem cos wymieniając na nowe , osobiście wymienił bym go na inny z dobrym gniazdem pompy olejowej chyba ze ktos zamiast na ryby to co jakiś czas relaksuje sie wyciągając silnik z auta i wkłada do niego tysiaka , jak tak to spoko i życze sukcesu
Wszystkie wiadomości proszę kierować na Brzostek911@o2.pl
Sprzegło, łożysko wraz z łapą dociskowa , tam bym celował, tylko czego szukac po rozbiorce kiedy pewnie na oko wszystko ok,
silnik byl rozkladany , w bloku sa takie dwa polksierzyce ktore ustalaja wal w jego osi , moze one nie zostaly prawidlowo zainstalowane i jest luz dajacy takie odglosy ktory kasuje sie wraz z praca sprzegla, Moim zdaniem pora podjechac na star diagn i wymusic zasterowac sprzeglo i sluchac roznicy.w zwyklym samochidzie jest po lewej pedal ktory czasem ulatwia diagnozowanie.jesli jestes z wwy lub okolic moge uzyczyc , mam sd
po co piszesz takie bzdury ? co niby ma stukac w tym sprzęgle ? łozysko niby o co ? panewki oporowe ?
litości jak tak poczytać wszystkie porady to najlepiej polac benzyna ten samochód i spalic bo skoro wszystko jest do wymiany to taka opcja najlepsza Wszystkie wiadomości proszę kierować na Brzostek911@o2.pl
All bez osobistych wycieczek , nie oddalem Ci silnika do remontu bo nawet nie raczyles odpowiedziec mi co zrobisz w ramach umowionej kwoty. Zrobilem sam w swoim garazu popijajac cole i zrac karkowki z grilla,
Auto jezdzi , ma sie dobrze,gdyby zalozyciel tego tematu spytal konkretnie gdzie kupic silnik mogl bys wystartiwac ,on szuka inspiracji i ma do tego prawo, I nawet jesli pisze bzdury to uwierz mi ,ze choc nie mam tak wielkiego doswiadczenia jak Ty widzialem juz bardzo wiele niepojetych usterek w autach ktore niedawno co wyjechaly od specjalistow. Mam 9 pojazdow w firmie i kilka swoich i uwierz mi ze moze napier nawet sprzeglo ktore nie jest dwumasowe i zdaje sie byc sprawne , Moze byc niedokrecone kolo zamachowe poprzez ten dziwnue nazwany gwiazdzisty przedmiit mocujacy sprzeglo z walem korb. Mechanik mogl to byl pokrzywic w czasue demontazu , niedokrecic ,niemozliwe ? mozliwe W warstatach pracuje wielu niedouczonych nazywanych mechanikami. Sic.
Jeśli komukolwiek nie odpisuje lub z dużą zwłoka to tylko dlatego że ignoruje prośbe by nie pisac do mnie na forum tylko na prywatnego maila lub telefon , kto ma pilna potrzebe bierze telefon i dzwoni .
Mało kiedy jestem na forum , nie mam siły czytać rozważań teoretycznych które wprowadzają ludzi w błąd . Szkoda ze kiedys tu ludzie pisali na podstawie doświadczenia a teraz jest tu śmietnik informacyjny i wspólczuje komuś kto naprawde szuka pomocy w naprawie swojego smarta bo niestety zanim znajdzie faktyczna przyczyne nawymienia mnóstwo niepotrzebnych rzeczy..... Wszystkie wiadomości proszę kierować na Brzostek911@o2.pl
W misce olejowej nie było żadnych opiłków, jutro jak wrócę może wcześniej z pracy do spróbuje z tą turbiną. Jak to nie pomoże to All-capone jeśli chciał byś mi doradzić co może być przyczyną i jeśli nie masz żadnych zastrzeżeń to z chęcią przedzwonię do ciebie i porozmawiamy o tym przypadku.
Przyczyną wczesniej opisywanych stuków najprawdopodobniej jest za niskie ciśnienie na głowicy , czujnik(0,25bar) usytuowany tuz za pompą nie będzie jeszcze zapalał kontrolki ale im dalej w układzie smarowania ciśnienie będzie spadało i na szklance może byc juz np 0,15 co będzie za niskim ciśnieniem , wtedy są słyszalne stuki , często od niskich obrotów do np 1500-1800obr po obciązeniu silnika milkną , na wyskich obrotach także nic nie słychac .
Mozna spróbować wymienic szklanki i koniecznie w kpl z dzwigienkami - tm powstaja duże wyrobienia więc musi byc to komplet szklanka plus dzwigienka , jak dalej jest problem to można spróbowac oleju 10w60 , jak dalej to nic nie da to nowa pompa oleju , następnym etapem jest wymiana bloku na taki gdzie gniazdo pompy oleju jest nieporysowane . Wtryski , jeszcze nie spotkałem sie by wszystkie ale jeden to często jak puka to praktycznie w każdym zakresie obrotów a im większe obciązenie tym głośniej , można dosyc łatwo naprawić bo przyczyna jest syf który dostał się do wewnątrz , zazwyczaj rozebranie wtryskiwacza i umycie gniazda plus koncówki wtrysku pomaga w najgorszym razie inna koncówka nowa 250zł ale te stuki sa charakterystyczne i trudno je pomyslic z czyms innym .Nie spotkałem sie z inna przyczyna pukania w cdi , jak ktos sie spotkał to niech napisze ale błagam z doświadczenia a nie teorii Wszystkie wiadomości proszę kierować na Brzostek911@o2.pl |
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości