Właśnie mi zaczęło lecieć .... ale tylko przez chwilę rano ...oj zaczyna mnie denerwować ten Smart i do tego 200 nie chce iść
Zaloguj się do forum, aby móc korzystać ze wszystkich jego funkcji!
[450] diesel Cdi, pompa wysokiego ciśnienia - wyciek zimny silnik / kapie ropa
Ocena wątku:
Tryby wyświetlania wątku
|
W poniedziałek będę zamawiał jakiś zestaw do regeneracji pompy . Czy zamówic jakiś konkretny zestaw .Czy będzie w nim wszystko by pompa nie ciekła ? Czy czegoś brakuje i trzeba gdzieś dokupić jakieś uszczelnienia a jeśli tak to jakie?
Mam pompę oznaczoną jako: 0 445 010 025 i dalej A 660 070 00 01
Mam pytanie, czy padła komuś pompa po uszczelnieniu tym zestawem naprawczym?
Ja swoją uszczelniałem w lutym bo ciekła na zimnym. Teraz w te upalne dni auto zaczęło mi gasnąć podczas gwałtownego przyśpieszania (bardzo niebezpieczne zwłaszcza jak wyprzedzam), muszę zjechać na pobocze, wyjąć kluczyk i odczekać chwile. Potem mogę jechać ale delikatnie przyśpieszając. Jak gazuje auto na N to nic się nie dzieje. Jak jest zimne to też nie gaśnie (Edit: jednak gaśnie). Komputer pokazał mi błąd P1187 (błąd ciśnienia comon rail). W filtrze paliwa znalazłem opiłki metalu. Zrobiłem też próbę wtrysków na wypiętych wtyczkach i wypiętym przelewie, każdy z nich po zakręceniu rozrusznikiem, popuścił na przelew kilka kropel ropy. Co to może być? Dodam że pompa działa "poprawnie", na kompie pokazuje dobre ciśnienie i nie cieknie (niestety mieżone tylk na wolnych obrotach beż obciążenia). Mam jeszcze podpięty emulator EGR na którym jeżdżę już od lat , powoduje on wyświetlanie błędu P1403 ale nie włącza trybu serwisowego.
Podobno czujnik wyłącza sekcję pompy, rozbierając i uszczelniając pompę uważam iż służy do pomiaru ciśnienia.
Jak odłączysz to auto będzie w "ukrytym" trybie serwisowym, tj. nie będzie świecił się check engine a silnik "muli", nie wkręci się więcej jak trochę ponad 3 tys. obrotów . Miałem tak na w drodze na Smart times w 2016, auto spokojnie przejechało z tą bolączką prawie 5 tys. km, zaczęło się w Pirenejach, potem za Barcelonę, następnie przez Wenecję do Chorwacji i do domu. Było męczące - nauczyło pokory w jeździe
Smart Fortwo 450 cdi 2000 rok, było 41KM jest 59KM
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!! (30.06.2019, 08:21)obwd-crash napisał(a): Podobno czujnik wyłącza sekcję pompy, rozbierając i uszczelniając pompę uważam iż służy do pomiaru ciśnienia. Czyli to raczej nie ten czujnik, bo auto spokojnie potrafi wkręcić się do 4,5 k obrotów, tylko czasami podczas przyśpieszania pod obciążeniem gaśnie. |
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości